Социални Мрежи

Често задавани въпроси (FAQ)

1. Как можем да направим своята поръчка?

Вие може да направите своята поръчка по няколко начина: по телефона, чрез формата за поръчки в сайта и посредством нашата фейсбук страница. Необходимо е само да изберете желаните от вас продукти.

2. Мога ли да направя поръчка в онлайн магазина без регистрация?

Възможно е и без регистрация да направите поръчка през онлайн магазина.

3. Какво е необходимо да попълним/предоставим като информация, за да направим поръчка?

За изпълнение на Вашата поръчка е необходимо да попълните формата за поръчка с коректни данни: има и фамилия, точен адрес, актуален тел. номер и e-mail.

4. Ще се свърже ли с нас Ваш служител за потвърждение на поръчката или за уточняване на детайлите по нея.

Да, след регистрация на поръчката ние ще се свържем с Вас по телефона или чрез e-mail.

5. Има ли минимална стойност на поръчка през онлайн магазина Ви?

Не, няма минимална стойност за поръчка.

6. Какви са начините за плащане?

Начините за плащане са наложен платеж, плащане с кредитна/дебитна карта и банков превод. При избор на метод за плащане Наложен платеж, се изпращат с услуга Пощенски паричен превод (ППП). Плащането се извършва в момента на получаване директно на куриера, който доставя пратката. Разписката за ППП, издадена от куриерската фирма е равносилна на касов бон.

7. Какъв срок е необходим за приемане, обработка и изпращане на поръчките от Вашия онлайн магазин?

Поръчките, които са получени в настоящия ден се приемат и обработват през следващия работен ден.

8. Кога се обработват и изпращат поръчки направени в петък, събота и неделя?

Поръчки направени  в петък, събота и неделя, се обработват в понеделник.

9. С кои куриерски фирми се изпълняват доставките?

Доставките се изпълняват от куриерски фирми "Спиди" и „ЕКОНТ“, съобразно графика им за доставка до различните населени места.

10. При поръчка над определена сума има ли възможност за безплатна доставка?

Допуска се такава възможност, при определени условия, които могат да бъдат договорени в телефонно обаждане след потвърждение на поръчка.

11. Ако при получаването на поръчката се установи, че е нарушена транспортната опаковка на продуктите и е нарушена тяхната цялост, или части от тях липсват, то в тези случаи допустимо ли е клиентът-получател да не се задължава да приеме пратката?

При получаване на пратката е задължително да се направи проверка в присъствието на куриер. В случай на установена нарушена цялост или липси, клиентът може да не приеме пратката. В тези случаи транспортните разходи по връщането на поръчката са за сметка на подателя.

12. Вече приета поръчка може ли да бъде върната към подателя, ако не е ползвана, разпечатана или с нарушен търговски вид?

Не, не е допустимо връщане на поръчката, веднъж, след като е приета без забележки и възражения в деня на доставката.

13. Какво се случва с моите лични данни?

Те се съхраняват в нашата база данни с клиенти, за да ви предложат по-добра услуга следващия път, когато искате да направите поръчка. Можете да редактирате данните си в секцията "Моят профил" по всяко време или да поискате да бъдат изтрити изцяло, като се свържете с отдела за обслужване на клиенти: Свържете се с нас.

Ако имате проблем или въпрос свързан с предлаганите от нас продукти или услуги и не намирате
неговото решение сред изброените по-горе, ще се радваме да се свържете с нас